maandag 14 januari 2013

Rattan chairs and holiday colors


Ik vond het weekend bovenstaande beauty bij de kringloopwinkel in Katwijk. 
In deze kringloopwinkel werken mensen met psycho-sociale problemen. Voor 5 euro (en het goede doel) kon ik deze stoel natuurlijk niet laten staan...  

Waarom hebben die tweedehands rotan stoelen toch altijd zo grote verleidingskracht op mij? Deze stoel is namelijk niet de eerste die ik koop...


Maar liefst drie rotan stoelen kocht ik vorig jaar! Allemaal via www.marktplaats.nl  
Prachtig zijn ze! We hebben ze van de zomer in drie verschillende kleuren blauw geverfd. 
Uit de serie Caribbean van Couleur Locale van Flexa. 


We waren namelijk zelf in januari net op vakantie in Aruba geweest. 
Ik denk dat daardoor de kleuren mij zo'n vrolijk gevoel gaven. 
Door die blije kleuren komt dat vakantiegevoel (zie foto's hieronder) 
gewoon vanzelf weer een beetje terug. 






De drie stoelen zijn heel leuk geworden. 
Jammer dat in Nederland de zon een stuk minder schijnt.
Want de stoelen kunnen helaas niet buiten blijven staan...
Dus tja, waar laten we nu die vierde stoel..


De nieuwe stoel blijft voorlopig ongeverfd.
Hoewel... dit jaar zijn we in januari op vakantie in Londen geweest.
Misschien toch zwart of signaalrood?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten